Tjugohundrafemton

Man kan väl säga att jag tog ett litet jullov från bloggen.
Nicklas och jag firade, som jag kanske sa, jul i Stockholm med hans släkt. Det var mysigt och fick traska i snö både jul och juldagen.
Vi åt mat, kollade på kalle, bytte paket och så vidare. Det som man gör på jul helt enkelt!
Jag fick mig ett presentkort på Kicks (som jag redan har köpt upp, höhö), en chokladfontän (som tyvärr inte funkade jättebra, men kanske hade fel sorts chocklad?) och en filmkamera (nu ska det filmas massor, hoppas jag!)
 
Nyår så hade vi bjudit över min familj på middag. Det var mysigt och vi hade väldigt bra utsikt över staden från våran balkong. Så klockan 12 stod vi där och skålade!
 
Nu framöver så är det ganska mycket stalljobb, vilket är kul nu när jag inte har Liseberg. Men jag har sökt massor av jobb, så jag bara håller tummarna och hoppas att det är något på gång!
Det är så tråkigt att inte ha pengar över när månaden är slut liksom. Vi klarar ju oss på Nicklas lön, men nöjen, kläder och annat är ju bara att glömma. 
 
MEN nu ska vi vara positiva och fortsätta kämpa!
 
 
Puss å kram 2015!
/Sandra
Publicerat i Sandra