Välfylld helg

Nu är det Tisdag och helgen är över. För mig så var det en välspäckad helg!
I Fredags så var det ju ridning som vanligt med tävlingsgruppen (inlägg med video kommer senare). Sen på Lördagen så sov jag till halv 11 (sover hur länge som helst när jag har sovmasken på mig, vilket jag har när alltid när Nicklas ska gå upp innan mig), sen mötte jag upp mina systrar i stan lite snabbt för att ge Mirre sina födelsedags pengar som jag lovat henne.
Sen fick jag lite brottom tillbaka hem, duschade och grejade för att sedan åka till Stenungsund, där det var personalmiddag hos Anna-Karin. 
Det var jättetrevligt och vi satt och tjötade till 3 på natten, sen sov jag lite halvbra, och när jag vaknade på Söndagen så var jag sittandes i Anna-Karins UNDERBARA fotölj hela dagen fram till 16.
Jag blir alltid så himla bakis, för ingenting. Jättefånigt! Men men.
 
Vid 16 så åkte jag iväg till ridklubben för att ha en hoppträning, där jag skulle hoppa Kaj. Han var suuuuperduktig!
Visst, han rev några hinder, men han kämpade verkligen på och ville verkligen orka ordentligt!
Han har ju så himla dålig kondis.
Men det är riktigt kul att få ha ett litet projekt där jag får både se och känna hur han gör framgångar varje gång jag sitter på honom. Jätteroligt, verkligen!
Nicklas hade chefens bil, så han kom och hämtade mig, vilket var väldigt skönt må jag säga.
Jag längtar verkligen nu tills att vi har egen bil.
 
Måndag ingår i våran helg eftersom att både jag och Nicklas är lediga. 
Och då var vi och hämtade ett paket som jag hade beställt. I paketet så var det ett katträd som jag beställde för kanske knappa 2 veckor sedan. 
 
 
Visst är det smidigt?! Så skönt att inte ha den stående på golvet, utan att man kan få upp den på väggen!
Vi köpte en annan som vi har i sovrummet, som är som en lång klöspinne, som de kan klättra upp på och sedan vara ovanpå våra garderober, den var också populär. Så man kan väl säga att det var Max och Måns lyckosdag igår.
 
Hoppas att ni mår bra!
Publicerat i Sandra