Klart?

Så. Nu tror jag att jag är klar, det är väl lite kvar bara.
Lite info text under bilden och sånt smått!
 
Jag ska strax ta och åka iväg till föräldrarna på Orust, för imorgon så ska jag vara i stallet kl 7 på morgonen.
Det ska nämligen vara en liten "låtsas-tävling" mellan ungdomssektionen och andra tjejer som är stallvärdinnor m.m.
Det ska bli kul. Vi ska tävla i både dressyr och hoppning.
Jag hade hoppas på att ha Salsa i dessyren och Julia i hoppningen, men eftersom att Salsa har varit dålig (antagligen haft ont någonstans), och Julia är halt så blir det Curre i både dressyr och hoppning.
Får hoppas att det går bra, höhö!
 
Åh, jag måste bara berätta att jag har hoppat högt (för mig var det högt i alla fall) och det var så roligt!
Det var i tävlingsgruppen förra Torsdagen, så hade vi hoppning och helt plötsligt så började vi köra "höjdhoppning" typ. Och när vi var färdiga med det så mätte vi och det kom upp till 95 cm!!
Nästan 1 meter och det kändes inte ens högt!
 
En del av stiliga Curre!
 
Får hoppas att någon kan knäppa lite bilder så att jag har något att visa sen.
 
Ha det gott!
/Sandra
Publicerat i Sandra