Vecka 22

Alltså denna veckan. Ingen rast ingen ro.
Måndag: Var i stallet på dagen och jobbade. Stannade kvar och var stallvärdinna med Frida. Hade även hand om Salsa, som Frida fick testa att rida på. Tycker det är kul att låta andra få testa henne också. Jag älskar att titta på den där hästen, SÅ fina gångarter! Men jag vet inte om Emmely (ägaren) har förståt det, haha.
 
Tisdag: Tillbaka i stallet på morgonen. Håller som vanligt en lektion, och rider sedan själv på kvällen. 
Salsa var jättefin som vanligt. Men hon blev lite frustrerad, eftersom att det var en svår övning för henne. Men jag krävde inte jättemycket av henne. Vi körde öppna på halva långsidan, lägga en volt vid B/E och sedan fortsätta i sluta resten av långsidan. Koncentrerade mig mest på att hålla ställningen åt vänster/höger. 
 
Onsdag: Får i alla fall sova lite nu på morgonen, men ska åka till stallet och hålla första lektionen. Sen direkt efter så är det Grönt kort kurs, och kl 20 så kommer några från US också där vi ska brainstorma lite, så det blir två möten i kombination nästan för min del, Haha!
 
Torsdag: Jag är faktiskt ledig från Liseberg! Men vi ska ha möte med "tävlingsgruppen", på stallet. Vi ska öva på att lasta och köra släp tror jag. 
Sen åker jag hem så snabbt jag kan och umgås med Nicklas!
 
Fredag: Tillbaka till Liseberg! Jobbar 10:50-21:30
 
Lördag: Liseberg 10:50-21:30
 
Söndag: Liseberg 10:50-21:00
 
 (Salsa står i bakgrunden och betar, haha)
 
/Sandra
Publicerat i Sandra