Två typer av jobb

 
Det är så skönt att ha två jobb (just nu i alla fall). Både stallet och Liseberg. 
Jag älskar att kunna kombinera två jobb!
I stallet så känner jag inga krav på smink eller hur jag klär mig. Jag tar de kläder som jag har, och det blir ju oftast stallkläder. Nu ska jag dock sitta mer på kontoret och pilla med hemsidan, papper och annat. 
Så kommer inte vara så mycket i stallet på ett tag, men det är kul med variationer!
 
Sen har vi Liseberg där jag känner lite mer att jag vill känna mig fräch och någorlunda snygg/tilltalande, haha!
Så min hud får vila två-tre dagar och sedan så har jag smink resten av veckan. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, eftersom att jag inte tvättar ansiktet på kvällen om jag inte har smink på mig. Men det är skönt att inte behöva gå upp extra tidigt för att man ska piffa till sig i alla fall!
 
Men är det varmt eller är det bara jag?!

Igår var det så varmt så jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Man ska inte klaga på värmen, men när man jobbar är det fan inte skönt, haha! Hade jag däremot varit ledig så hade det varit mycket behagligare, eftersom att jag då hade kunnat gå i BH o trosor inne och bara tunna kläder ute.
Tyvärr så är inte Lisebergs-kläderna särskilt svala, och de andas ganska dåligt. Så man blir rejält varm!
 
Nu måste jag ta mig en liten promenad till Ica och handla lite, sen får jag se om jag tar en sväng till nordstan också innan jag börjar dagens pass (17:15-23:00)
 
Puss o Kram!
Publicerat i Sandra