Världens bästaste födelsedag <3

Igår var det Nicklas födelsedag. Så efter att han hade jobbat så möttes vi på Danilo restaurang som ligger i Bergakungen här i Göteborg. Jag älskar den restaurangen. God mat, bra service och det är lugnt och fint där. 
Jag valde lammrostbiff som serverades med rödvinssås och potatisgratäng. Vääääääldigt gott måste jag säga!
Tänk om man kunde laga så här fin mat hemma, haha.
 
Nicklas fick en ny klocka och ett nytt halsband av mig. Dock var kedjan lite för kort, så den får vi gå och länga/byta.
Efter restaurangen så var det bio också. Vi såg på The Edge of tomorrow, den var bra. Lite för mycket action och pang pang för min smak, men jag kan absolut tänka mig att se den igen. Fast inte på bio, utan hemma någon gång.
 
asså, ååhh, nu blir jag nästan hungrig igen för att det ser så gott ut!
 
 
 Jag har även köpt mig en hatt. Jag har alltid passat i alla sorters hattar, kepsar, mössor o.s.v. Men jag har aldrig tagit tag i mig själv och köpt mig en. 
Nu hittade jag en av en ren slump inne på H&M för 99;- så den köpte jag. Nu ska jag bara vänja mig vid att ha den på mig.
Men kanske något att börja samla på? Istället för väskor och skor så kör jag på hattar, haha.
 
Nu ska jag strax iväg och jobba. Har haft hela 5 dagar ledigt i rad, så nu är det back to reality. I alla fall Tors, Fre och Lördag. Sen är jag ledig Sön, Mån och Tisdag igen, haha!
 
Puss o Kram! 
Publicerat i Sandra
#1 / / natalie:

har också just precis införskaffat mig en hatt. din var ju väldans fin och du passar jättebra! :)

Svar: Tack så mycket! Har alltid passat bra i hatt, men inte köpt mig någon försen nu, haha!
Sandra