Tomatplantor!

Alltså detta med att så egna plantor var ju nästan underskattat! Jag vet inte varför, men jag tycker att det är skitkul att se hur det går från ett litet frö och sen bara växer och växer! 
Nu är köksfönstret fullt. 3 tomatplantor och en basilika. 
Jag har 3 andra plantor (jag vet inte om det är chilli eller paprika ännu dock) som jag har planterat om i krukor. 
Dock är de inte så stora ännu, men de växer också hoppas jag!
 
I nästa lägenhet så planerar jag att ha en grön levande balkong! Balkongdörren är i köket, så det kommer vara perfekt att kunna ha lite örter och tomater och sådant där!
Då kan man bara gå och plocka. 
 
 
(OBS! Bilderna är från google.se)
 
Längtar SÅ till flytten nu. Galet! Ska börja räkna ner dagarna nu.
69 dagar kvar idag.
 
/Sandra
Publicerat i Sandra
#1 / / Sarah:

Vilken fin blogg du har!

#2 / / Sofia:

men gud vad underbart! Vill också ha massa egenodlat, det är så himla gott.

Svar: Ja! Jag bara längtar tills det börjar komma tomater på dem!
Sandra