Säljer möbler inför flytten

Hej!
Nu är det bara två veckor kvar till flytten! Galet vad tiden går fort, på Torsdag så får vi hämta nyckel!
Vi har dock flera möbler som vi vill bli av med så att vi slipper ha med det till den nya lägenheten!
 
Så ni får hemskt gärna skicka ett mail om det är något som ni är intresserade av.
Detta finns i Göteborg (så klart). Jag kan inte skicka det någonstans, eftersom att vi inte har någon bil. Utan får hämtas personligen och betalning sker gärna kontant eller via swish (på plats) eftersom att det händer så lätt att man blir lurad annars.
 
 
Ikea BÖRJE Matset 
Bord: 180x84 cm höjd: 74 cm
Stolar: 
Sitsbredd: 37 cm
Sitsdjup: 41 cm
Sitshöjd: 47 cm
Bredd: 44 cm
(Har tyvärr råkat spilla på någon av sitsarna, men överdragen ska tvättas, så jag hoppas att det försvinner. Annars är det lätt att byta klädsel, finns att köpa på IKEA)
Hela setet: 1500:-
Endast bordet: 1000:-
Endast stolarna 200:-/st
 
 
 
IKEA Hemnes Soffbord
118x75 cm höjd: 46 cm
Ord.pris: 1495:- Vårat pris: 400:- 
(Det finns lite små märken, men inget som man stör sig på)
 
 
IKEA Utby barbord 
120x60 höjd:90
Ord.pris: 1275:- Vårat pris: 500:-
 
Barstolar från IKEA.
Har stolar till barbordet, de står tyvärr på vinden. Är man intresserad av dessa så får man jättegärna maila och be om bild och info. De säljs inte på IKEA längre.
Finns 4 st 100:-/st
 
 
2 enkla bokhyllor.
Jag har två bokhyllor som är från min pappas farmor/mormor.
200x90 cm djup: 22 cm
De går tyvärr inte att plocka isär.
Säljes för 400:-/st
 
Släng ett mail till mig vid intresse!
/Sandra
 
 

Publicerat i Sandra
#1 / / Olivia:

Hej! Titta gärna in på min blogg- där min senaste outfit nu ligger. Skulle betyda mycket. Kram! // bloggprinsessa.blogg.se