KICK OFF!!

Nu är det ÄNTLIGEN dags för årets kick off på Liseberg, som jag har längtat!
Jag har egentligen längtat mest efter att få provåka nya berochdal-banan, Helix. Men det ska bli kul att få träffa alla, äta mat och dricka öl och umgås helt enkelt.
Förra året så kände jag inte en kotte och det ösregnade. Vilket inte var jättekul, också skulle jag jobba dagen efter. Imorgon ska jag inte jobba alls, men jag ska rida på kvällen. Men tills dess lär jag ju vara vaken, haha!
 
Som vanligt när det är sådanna här tillfällen så går jag lös på mitt smink, haha. Det blir så sällan som jag sminkar mig nu mer, så nu när jag väl får göra det så är det JÄTTEKUL och jag vill måla massor!
Körde dock på den vanliga bruna som jag gillar mest. Känns säkrast så, så att jag slipper göra om det, haha!
I sommar kanske jag vågar ta i lite med färger om det går.
 
 
PÖSS!
/Sandra
Publicerat i Sandra