Helgen (Kick off party+övernattning)

Hej på er!
 
Hela veckan som gått har jag varit super trött! Och jag har längtat så efter Söndagen så att jag får sova.
Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Fredagen så hade jag varit på GFRK, kom hem och slöade i soffan med chips, film och Nicklas.
Gick och la oss hyfsat tidigt eftersom att vi båda skulle upp nästa dag.
Jag satte larm på ca 06:00, eftersom att jag skulle packa ner lite andra kläder och så. För efter lektionerna så var det Kick off i Stenungsund med ridklubben. Konferans, middag och så. Jag tänkte att äh, jag stannar nog inte så länge. Till typ 21:00 eller så.

Mellan kl 17-ca 20 så var det egen tid som man kunde spendera som man ville. Lotta, Anita, Anna-Karin, och Ida skulle bada i en sån där utomhus spa jacuzzi och dricka vin hos Anita (som äger Mackan). Dom frågade om jag ville hänga på. Okej, absolut!
Så jag hängde på hem till Anita och lånade en bikini och och jag AK (Anna-Karin) delade på en flaska vitt och varsin öl.
 
Från vänster: Ida, AK, Lotta, Anita och jag. Bild från Idas Facebook :)
Det var jätteroligt och vi babblade på om allt möjligt från hästar till barn o.s.v. Fort gick det också, upp ur badet och iväg till middagen på Stenungsbaden igen. 
Världens godaste oxfilé var det, MUMS!
 
Sen försvann mer och mer från vårat gäng och till slut så var det jag, Ida, AK och två 4 andra kvar.
Då gick vi upp på dansgolvet. NU började jag bli osäker på om jag skulle åka hem eller inte, men frågade AK om jag fick sova hos henne och ja. Så blev det!
Jag, AK och Bettan (en som skulle köra oss) var kvar på dansgolvet till kl halv 3. 
 
Jag sov i alla fall hos AK, och hon har ju världens charmigaste 3åring! Lilla Otto, vi kollade på Kalle Anka och spelade Smurf memory och star wars memory (vilket han var jätte duktig på!).
Åkte hem vid 11 och då kollade jag och Nicklas nya lägenheten, sen så åt vi thaimat och åkte och kollade på bio (Oz: The great and powerful, jättebra!)
 
Så helgen har varit riktigt bra! Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det var riktigt riktigt roligt! Det kändes lite som om mina kollegor fick en annan bild av mig, att jag inte är pryd jämt och ständigt, utan kan släppa loss. Jätteskönt, haha! Vi ses ju bara i stallet annars menar jag.
 
 
 
/Sandra
Publicerat i Sandra