Mitt första inlägg på nya bloggen.

Hej!

Det mesta på denna bloggen kommer att handla om det enda som jag gör (nästan). Vilket är att jag håller på med hästar och ridning. Jag har "praktik-jobb" (som jag kallar det) på en ridskola, och jag lär mig så himla mycket! Det är skönt att kunna utvecklas mer, även om jag kan mycket. Men jag vill alltid lära mig mer och tar till mig all feedback jag kan få, på det viset utvecklas jag mer och mer.

Självklart så kommer jag inte bara skriva om hästar, utan ganska mycket om mina egna åsikter och funderingar och vad jag gör på min fritid (vilket jag inte gör så mycket på, men händer det något så skriver jag om det!)
Bloggen kommer inte att handla om mode eller foto eller liknande, eftersom att jag inte alls är inne i det ämnet. Jag klär mig i det som jag själv gillar och inte efter modet endast. Min pojkvän/sambo/fästman är hobbyfotograf och jobbar på Götaplatsens foto i Göteborg, så lite foto kanske det blir. Men inget utvecklat.

Så ni är välkomna att stanna och läsa, eller bege er vidare. Jag är duktig på att svara på kommentarer, så det är bara till att kommentera! Jag kommer inte att följa er via bloglovin' bara för att ni frågar, så det kan ni lämna utanför. Jag följer bloggar som fångar mitt intresse, inte bara för att någon tvingar mig.
Så, nu vet ni det :)


Puss & Kram
/Sandra
Publicerat i Allmänt