God morgon!

Igår hade jag ännu en fasta dag, det gick mycket bättre än den första. 
Jag skakade min shake med is i vattnet för att den skulle bli riktigt kall, och då var den faktiskt helt OK att dricka!
 
Sen så gjorde jag en sallad till kvällen, bara för att jag ville tugga istället. Men jag var aldrig riktigt hungrig på hela dagen, men det kanske berodde mest på att jag var så isatt i att göra någonting hela tiden så att jag liksom inte skulle tänka på att jag var hungrig..
Jag handlade, duschade, städade o.s.v.
 
 
 
Idag har jag satt upp mig på att rida igen på kvällens sista lektion, så det blir en lång dag för mig igen. Men det gör inget. Jag skulle vilja rida två gånger i veckan istället, men jag vet inte om jag har råd.
 
Nu måste jag kila iväg till bussen!
Kram!/Sandra
Publicerat i Sandra