Tankar inför Klubbmästerskap i Dressyr på Söndag.

Alltså, jag kanske överdriver. Men jag är skitnervös inför KM!
Det är ändå min allra första tävling, och jag tar det lite på blodigt allvar. Men jag måste försöka att inte ta det så seriöst, för om det inte går bra för mig så kommer jag aldrig vilja tävla igen, typ. Haha!
Men nej, Sandra, det är inte på blodigt allvar. Det är bara klubbmästerskap, inget speciellt. Du ska inte ut och tävla. Du är på hemmaplan, det är lugnt.
Jag red privatlektion för Anna-Karin idag, kändes så där. Men jag är så inne i hur Salsa ska ridas och hur fort det ska gå, så nu när jag sitter på Felix som är tjockis och typ D-ponny (inte riktigt, men nästan) så måste jag tänka helt annorlunda. Det går inte lika snabbt och han har en väldigt låg form, så jag behöver inte plocka upp honom, eftersom att han då inte riktigt orkar bjuda/bära upp sig. 
 
Pernilla var snäll och filmade lite, och det såg ju faktiskt ganska bra ut. Så länge jag inte slarvar med vägarna så är det ju inga problem liksom. 
Hade lappen kommit upp nu dock så hade jag nog faktiskt kollat om jag kunde haft Salsa. Hon är riktigt fin och rolig att rida nu när jag kan henne bättre. Igår gick hon jättebra, jag var jättenöjd!
Ska bli spännande att se ägaren och henne på KM också!
 
 
/Sandra
Publicerat i Sandra
#1 / / Frida Lindqvist:

Det kommer att gå skitbra! :D Haha, kan iaf trösta dig med att jag också är skitnervös och att inte känns så värst bra för mig heller... xD

Svar: Haha, skönt då är jag inte ensam!
Sandra

#2 / / Melina:

Det kommer gå så bra så! :D Du gör det för att du tycker det är kul, inte sant? Det är det som är det viktigaste! :)
Stort lycka till! :)
Kram!

Svar: Ja, det är ju inte jättesvårt egentligen, haha! Jag har aldrig tävlat innan så jag vet ju inte om jag tycker att det är kul :) No feelings just nu!stort Tack <3 Kram!
Sandra