Liseberg

Hej på er!
Första dagen på Liseberg var wonderful och levde verkligen upp till mina förhoppningar. Det är roligt att trycka på knappar och träffa barnen som springer och ska åka om och om och om igen!
Det känns som om jag har jobbat med detta väldigt länge, trots att det bara var första dagen. 
Jag körde Hissningen och Jukebox en hel del idag och idag så ska jag ha uppkörning, som det heter, på båda. Ska bli spännande och jag känner mig säker på vad jag gör. 
 
 
Dock var vädret inte riktigt med oss, tyvärr. Ena stunden så regnade det, och den andra så var det riktigt soligt och fint. Det höll på så ungefär hela dagen. 
Jag hoppas att denna dagen blir lika bra som igår!
Slutar kl 20, och ikväll så ska Nicklas och jag gå och se Iron man 3, dock så har jag smittat ner Nicklas nu, stackarn. Får hoppas att han orkar ikväll.
 
/Sandra
Publicerat i Sandra