Kodjo Akolor standup

Idag mår jag bättre! Ingen mensvärk idag, vaknade dock med huvudvärk istället. Men den försvann efter att jag hade varit på jobbet en stund, tack och lov.
Gick bra att jobba, väldigt lugnt och skönt. Nu ska jag snart åka och möta upp Nicklas på hans jobb och vi ska gå och se på Kodjo Akolor standup ("Brott mot jantelagen"). Kodjo är en av mina favorit-komiker.
Han är väldigt rolig, samtidigt som han är väldigt duktig på vad han gör för världen. Ni som inte vet vem han är så är han radiopratare på p3 (morgonpasset i p3) och har varit med i Musikhjälpen i några år. Jag gillar musikhjälpen, under den veckan som det går så är det nästan det enda som jag lyssnar och tittar på!
De gör verkligen ett superjobb!
 
Ska bli jättekul att se honom ikväll och vad jag vet så tycker andra som har sett honom i andra städer att denna  "showen" är väldigt rolig.
 
Hoppas ni har en fin dag!
 
 
/Sandra
Publicerat i Sandra