JAG ÄR MED JOBB

Som ni kanske minns, vet inte om jag ens har skrivit om det, så var jag på provjobb på Subway i Trollhättan (fast jobbet skulle vara här i Göteborg) och det var verkligen jätteroligt!
När det var färdigt för dagen så kändes det som om jag hade jobbat med Subway alltid.
 
Idag fick jag sms om att jag var en av dem som de hade valt att de vill ha mig på provanställning för att visa vad jag går för!!
Verkligen jätteskönt! Tjänsten är en timtjänst, med timmar upp till deltid. Så jag hoppas ju på att jag kan jobba både på Subway OCH Liseberg (och möjligen stallet också, om det funkar, när de behöver mig). 
Så jag ska verkligen ligga i och göra riktigt bra ifrån mig, så ska det nog gå bra resten av tiden också.
 
bild från google.se
 

Restaurangen har dock inte öppnat ännu, det är USA som bestämmer det (tydligen) och de har varit lite långsamma med papper och sånt, men cheferna gissade på att det börjar i nästa vecka. 
Men jag ser fram emot att börja jobba med dem, det ska verkligen bli jätteroligt!
 
 
Publicerat i Sandra