Premiär tvätt!

 Älskar att ha egen tvättmaskin! Det är verkligen så skönt att inte behöva boka tvätttid och vänta tills att man har en massa tvätt. 
Nu kan man tvätta när man behöver liksom.
 
 
Körde första tvätten igår och båda katterna var väldigt intresserade och undrade vad detta var för konstig grej.
Även balkongen har de varit väldigt intresserade av. Jag har faktiskt låtit dem vara där ute, men bara när jag är där ute. Är fortfarande ängslig över ifall de skulle få för sig att hoppa upp på staketet, vilket inte är så bra, eftersom att det är "rundat" överst. 
Är rädd att de ska ramla ner, men än så länge så går det bra. De verkar inte som att de vill hoppa upp,
 
Idag har jag min första lediga Torsdag, vilket betyder att jag har ridlektion ikväll också med tävlings-gruppen! Ska bli kul och spännande att få rida lektionshäst, jag har ju bara ridit på Salsa sen forever typ.
Får se om jag kanske kommer ha Salsa på dessa lektioner också, men jag tror inte det. Får se hur det blir!
Nu är jag ju Salsa-van så risken blir väl att det inte går så bra som jag tänker att det ska, haha! 
Salsa har så mycket energi och man behöver inte driva så mycket och hon har en väldigt fin form och fina steg, byta det till ridskole häst kommer bli spännande, haha!
 
Puss å kram!
/Sandra
Publicerat i Sandra