Long time no see

Asså, sorry!
Men det har varit väldigt mycket med flytten, jobb och sånt så har helt enkelt inte haft tid att skriva något.
Men nu har vi i alla fall flyttat helt och nycklarna till förra lägenheten är lämnade.
Och det är så fint här! (snart i alla fall...!) Jag vill bara få i ordning innan jag lägger upp bilder på lägenheten, men vi kommer verkligen trivas här. Helt klart!
Hyran må vara hög, men det känns ändå som att det är värt det!
Nu ska allt bara packas upp och ställas på sin plats. 
Idag har jag planer på att åka till Kicks i Nordstan och hämta ett paket som jag beställde för ett tag sedan, har bara inte haft tid att hämta det!
 
Sen ska jag åka till Chilli på Backaplan och kolla lite möbler tänkte jag, och sedan hem och fortsätta få i ordning här.
 
Puss å kram!
 
 
 
Publicerat i Sandra