Senaste veckan

Den här senaste veckan (alltså inte denna veckan..fast har i och för sig fullt upp denna veckan också) har jag verkligen haft fullt upp! Inte en ledig dag, jo okej. EN.
Men det gör mig inte så mycket, rätt skönt att ha något att göra, även om det inte bara är jobb.
 
Måndag var en sådan där inte-göra-någonting-dag, så jag och Nicklas gjorde ingenting. (Har jag för mig i alla fall, det är vad vi brukar göra på Måndagar, hehe)
Tisdag så var jag och jobbade i stallet, så skönt att få komma tillbaka och jobba lite. Jag behövs där så fort de inte har några praktikanter. Så nu är jag där Tisdagar och Onsdagar i både Nov, Dec och antagligen i Januari också. Skönt! Sen var det i alla fall ridning som vanligt på kvällen. Hoppning, och Salsa var sååååå duktig!!
Onsdag var det jobb i stallet igen.
Torsdag hade jag i alla fall en lugn dag, men sen på kvällen så är det ridning med tävlingsgruppen. 
Vi hade dressyr och jag hade min älskade Curre (så kär i hästen!), men han var riktigt bråkig denna lektionen. Han tyckte övningen vi skulle göra var SJUKT jobbig, så han körde mest en massa skutt och galoppsprång för att slippa undan, haha!
Fredag så var det tillbaka till Liseberg, det är så mysigt att jobba där på vintern alltså! Världens bästa jobb <3
Sen i helgen så var det sista delen på ULKEN (ungdomsledar kursen), så nu är jag en färdig ungdomsledare också, känns kul! Kursen var jättebra, mycket diskussioner och lekar!
Gilla gilla, kan verkligen tipsa andra ungdomar att gå den! 
 
Denna veckan är det in princip samma sak, fast med Liseberg Fredag-Söndag istället!
Nu ska jag duscha, baka kokosbollar och laga mat!
Ha en fin dag/kväll/whatever
 
 
/Sandra
Publicerat i Sandra