KM Dressyr

Nervös så jag panik-svettades typ, haha!
Men Felix kändes väldigt pigg och framåt, vilket var väldigt skönt, för han kan änna vara lite seg och trög och inte riktigt orka. Men jag red fram ganska ordentligt, så att motorn kom igång i honom!
 
Jag sa att jag skulle vara nöjd om jag fick över 55%, vilket jag fick! Så det var ju lättande, haha.
Jag fick 62,22%. Vi delades ju in i olika grupper i klasserna, så i min "grupp" så kom jag tvåa.
Vi var bara tre dock....men ändå, haha!
Cajsa som vann av juniorerna hade 71% eller 72%, vilket är jättebra! Stort grattis!
Och efter kom Frida på 70% (om jag inte minns fel!)
 
Det var en väldigt bra dag! Så tävla i dressyr kan jag nog fortsätta tänka mig att göra. 
Idag så lånade jag både byxor och kavaj av Pernilla (TACK!!) eftersom att jag inte äger någoting i tävlingsform själv.
Här kommer lite bilder i alla fall!
 
Felix ska glänsa
 
 
 
 
Jag ska glänsa också
 
 
 
 
 
 
På framridning
 
 
Inne på ridbanan. Tyvärr så hann inte Nicklas med att ta så jättemånga bilder som blev bra och skarpa under själva programet. 
Innan programmet:
 
 
Under programet:
 
 
Har precis hälsat:
 
 
Jag är som sagt väldigt nöjd ändå, även om det kunde ha varit bättre. Men det tar jag nästa gång!
/Sandra
Publicerat i Hästar
#1 / / Frida Lindqvist:

Sv: Haha ja, äntligen! Även om det var en slump... xD Får hoppas att jag kan ha henne idag med, hade glömt hur mysig hon är! ;) Du gillade henne mycket innan va? :)

Svar: Ja, typ precis efter hon hade kommit så red jag henne nästan varje lektion. Hon gick ju så fint! Men nu var det länge sedan, så har glömt bort hur mysig hon kan vara :P Nu äre Salsa som gäller ;)
Sandra