Hej!

Hej på er!
Jag har verkligen haft fullt upp med jobb, stall, och så. Har inte haft tid att kunna skriva. 
Efter Km i Dressyr så var det Måndag och Tisdag och stalljobb som vanligt.
Jobb på Liseberg Torsdag + Fredag, sen var jag ledig från Liseberg Lördag och Söndag. Eftersom att jag hade stallet med Emmely (ägaren till Salsa) på Lördag och på Söndagen så var det Majfest!
Nicklas fick jag inte med mig, då han låg hemma och var sjuk. Och det var nog tur att jag inte tog med mig honom, det regnade verkligen konstant under hela majfesten. Men när den var slut så kom solen fram!
Så himla typiskt!
Men jag tyckte ändå att det vart hyfsat lyckat, och vi i US gjorde verkligen ett toppenjobb! (alla andra också förstås!)
 
 
Bilderna är lånade från Stora Höga RK's Facebook sida. Den hittar ni här!
 
Sen har jag ridit två SUPER pass på Salsa, som äntligen har börjat att fatta hur man går i låg form och använder ryggen. Så himla fin har hon varit de senaste gångerna!
Det är så kul när det går framåt! Nu kan jag till och med sitta upp utan att hon går iväg, haha!
Det var helt omöjligt i början!
 
När alla slangar är upptagna får man ta en hink istället? Tur att hästarna är snälla!
 
/Sandra
Publicerat i Sandra