Gått uppdraget på Balder, check!

En miffo bild på Matilda, mig och Lisa
Går hade jag ett två timmar långt intro med två andra tjejer som också är nya poolare i år. 
Balder verkar som en himla härlig attraktion att vara på, inte lika mycket stress som på banan. Ska bli spännande att få börja där också!
Vi pratade om vad de olika positionerna gör och sist men inte minst så gick vi uppdraget. Ni vet den där långa branta backen i början av åkturen. Jag har ju gått uppdraget på Lisebergsbanan också, vilket jag faktiskt tyckte var värre. Denna är så brant så att man kom upp ganska snabbt, att gå ner var värre!
 
Efter introt så var jag på Berget hela dagen. Skulle köra Höjdskräcken några gånger, men den var kaputt, så jag hade massor av utbildning på Uppswinget istället. Min gissning är att jag antingen är på berget för att avsluta mina utbildningar där, eller så är jag på Balder/Kålle för att påbörja min utbildning på Balder. Ska bli spännande!
 
Hoppas ni har en trevlig Måndag! För det ska i alla fall jag ha
 
Puss o Kram
Publicerat i Sandra