Pusskind

Morron!
Sista jobben innan jag tar "helg" (alltså två dagar ledigt!). Igår så hade jag en 10 (+1 timme lunch) timmar dag, de är lite sega men funkar ändå. Vädret var ju dock knäppt!
Så sjukt varmt när jag cyklade dit, svettades som en tok, så jag tog shortsen och inte med mig någon fleece när jag jobbade. Men efter typ 1 timme så började det regna. Mycket och länge. 
Sen var det kallt resten av dagen, så jag gick och bytte om under en rast.
 
 
Jag försöker samla på mig lite mer inspo till nästa vidoblogg, så att jag vet vad jag ska prata om. Och jag tror att jag vet nu, så får se om jag kan göra den imorgon eller så. 
I mitt huvud så är det rätt roligt, men det brukar aldrig bli som jag vill dock. 
 
Så, nu får jag skynda mig. Slutar 18 idag, SÅ skönt!
Pöss! 
 
Mirre fick en puss på kinden av Linda som bar rött läppstift, haha!
 
bild från min video på instagram (@Snatransson) där syskonen försöker dansa vals.
Och pussen fångas på film!
 

/Sandra
Publicerat i Sandra