Vino

Det var länge sedan som jag var med på en after work, så i Onsdags så bestämde jag mig för att försöka få ihop ett gäng och gå till Vino (ett ställe som ligger vid Korsvägen, jättemysigt!). Vi som jobbar på Liseberg är typ stammisar där, och får ganska bra rabatt, vilket är nice!
Det var ganska många som kom efter stängning, vilket var jättekul! Det var en härlig stämning hela kvällen, och alla var glada och nöjda.
 
 
Igår var jag ledig (vilket var tur det) , men idag är det tillbaka till jobbet om ett tag. Men jag tänkte se om jag hinner göra lite pepparkakor först!
Snart är det ju jul, hörrni. Helt sjukt vad tiden går snabbt! 
Stackars Nicklas jobbar alla dagar fram till jul sen i Tisdags, jag ska göra min sista julshopping på Måndag.
Sen så får vi se om vi åker upp till Bålsta på Tisdag eller tidigt på julaftons morgon. 
Allt beror på när Nicklas kan gå hem efter jobbet på Tisdag.
 
Usch, jag håller på att bli sjuk också. Har så fruktansvärt ont i halsen och hostar å har mig. 
Blä!
 
Ha en fin dag!
/Sandra
 
Publicerat i Sandra