Små hjärtan

 
Igår hade jag mina ridelever för sista gången, efter julen så tar Sofia över dem då jag känner att jag inte har lika stort intresse för att hålla lektioner längre, och jag känner att jag är lite fast.
Jag har lärt dem så mycket som jag har kunnat och de är verkligen SUPER duktiga nu! Sista tiden har de utvecklats väldigt fort, vilket är jättekul!
Men nu behöver jag göra annat och hitta jobb, så då känner jag inte att jag kan vara fast varje Tisdag.
 
I vilket fall som helst så hade vi lite avslutningsfika efter lektionen och jag fick de sötaste örhängerna av dem, jättegulligt av dem!
Ska bli kul att se hur de utvecklas i framtiden och jag hoppas att de blir kvar länge länge länge!
Jag är så tacksam för att jag har fått hålla lektioner i 2 ½ år, trots att jag inte har någon riktig utbildning, utan bara har fått lära mig genom att först gå med på lektioner och sedan fått prova att hålla själv.
Det har verkligen varit spännande! Så tacksam!
 
/Sandra
Publicerat i Sandra