Helgen

Jösses vad jag har hållit igång nu under helgen. Lördagarna som kommer här nu, kommer vara rätt stressiga fram till och med v. 24. Först så har jag jobb på stallet, så jag åker hemmifrån ca 06.50 och kommer hem ca 14.30, beroende på om det är prova på-ridning eller inte, men kl 15.00 börjar jag på Liseberg, och slutar sedan vid 23 tiden! 
I Lördags började jag dock 16, och det var ingen som kom på prova på-ridning, så jag åkte hem och hann att äta utan att stressa. 
Sen åkte jag iväg till Liseberg och jobbade. Var ganska mycket själv, lite segt. Men det funkar, då får man oftast saker gjorda på det sätt som man själv tycker är bekvämt. Men man saknar ju sällskap.
Hade en avkoll på Radiobilarna och kör upp den på Lördag så att jag blir klar med den också, sen har jag bara Farfars bilarna och Lisebergsbanan kvar!
Längtar tills jag får vara på banan, det sägs att det ska vara riktigt roligt där!
 
Blev bjuden på dejt av en kille på ca 10-13 år i Lördags också, jättesöt var han! 
Han frågade om jag var ledig på Söndag, och jag sa att jag var ledig då, eftersom att jag inte skulle jobba då.
Han säger "Ah men va bra! Då hämtar jag dig här kl sju?"
Jättesöt verkligen!
 
Söndagen tillbringade jag i Ellös hos mamma och pappa och fick grillat. Mums!
Nicklas var borta i Stockholm Lördag, Söndag och kom hem idag, så det var skönt att inte sitta ensam hemma utan kom iväg istället. 
 
Nu ska vi äta god mat och njuta av kvällen tillsammans.
 
 
/Sandra