Bohuscupen Dressyr Häst

Hej!
Helgen har varit såååå häktisk! Jag jobbade i Fredags, åkte sedan direkt till stallet där jag skulle tillbringa min helg.
Lördag så hade jag och Pernilla stalltjänst och vi som skulle rida på lektionshästar under Söndagen och Måndagen red ett pass på dem.
Curre kändes väl OK, väldigt stark ute så jag gick in i manegen och red igenom programet två gånger och då vart det mycket bättre med en gång.
Söndag så var det dags. Jag trodde jag skulle vara supernervös, men jag kände inte av någonting, jag var mest rädd över att jag skulle glömma något viktigt kvar på klubben.
Men allting flöt på väldigt bra!
 
Jag fick 63% på förklassen (kom på plats 15 då tror jag) och fick 60% på lagklassen där jag placerade mig två av lektionsekipagen och fick mig en fin blå rosett! Väldigt roligt!
Nu längtar jag till nästa tävling den 26 April, som tack och lov är på hemmaplan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Han var lite ovanligt hög i formen, men tycker ändå att det gick över förväntan bra faktiskt!
Och jag vet ju vad JAG behöver träna på; korta tyglarna, få fram handen, komma ner i sadeln och trampa ner i hälen. Får jobba på det och satsa på högre procent nästa gång! 
 
 
/Sandra