Unga ledare tävlingen i September

Hej!
Nu har jag fått bilderna från tävlingen som vi hade med "unga ledare" på ridskolan.
Nu när jag tittar på bilderna från dressyren, så är ju Curre fin. Men jag skäms (SKÄMS!!) för min sits. Vart har jag mina ben placerade liksom? Nej, det får jag jobba på, verkligen!
Och vrida om min hand (mina händer)
Jag KAN sitta bättre än så där. Nästa gång så ska jag länga lädrerna typ 700 hål och släppa ner benen 600 meter, för jag tror att jag sitter och klämmer med dem för att inte ramla av, eller något.
Det är något som jag verkligen måste jobba på. Släppa ner benen och slappna av.
Det får bli mycket att rida utan stigbyglar i fortsättningen, för detta håller ju inte om jag nu ska börja tävla, haha.
Här är lite bilder i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 
Och asså...denna bilden gjorde typ min dag.
Hahahaha, jag va  påväg att åka av efter detta hoppet minns jag.  Jag kom helt i obalas och ja. 
Men jag hade kul i alla fall, haha!
 
/Sandra
Publicerat i Hästar
#1 / / Carolina:

Man kan öva på mycket! Men du är så duktig :) kram