Heldag i stallet

Det var så himla länge sedan som jag hade en heldag i stallet!
Men nu har jag fått förfrågan om jag kan jobba 9-14 varje Tisdag och Onsdag ett tag framöver, vilket jag kan i alla fall fram till jul. Så igår var det upp och iväg till stallet kl 7.30 (åkte alltså hemifrån då).
Och eftersom att jag håller lektion på Tisdagar och rider själv på kvällen, så var det ju ingen idé att åka hem.
Så jag var kvar till 21.
 
Jag har ju haft problem att somna ett tag, jag har liksom inte varit igång så mycket så när jag ska sova är det energi kvar i mig. Men igår kväll var jag verkligen heeeeelt slut! 
Ögonen gick i kors och jag somnade så fort jag la mig i sängen, haha!
Hade även svårt att vakna nu imorse. Det är ju så himla mörkt ute också, så det var ju kolsvart i sovrummet.
Nicklas har ju en sådan där smart wake-up light. Men den hade han ju ett eget larm på (han ska upp när jag iväg), så den kunde jag inte låna.
Men nu är jag uppe i alla fall och sitter och äter min morgongröt. Risgrynsgröt.
 
När december och jul närmar sig brukar jag äta gröt. Men aldrig annars.
 
Ha en bra dag allihopa!
 
 
/Sandra
Publicerat i Sandra