Thailand dag 1,2 +3

De första dagarna i Thailand gjorde vi ingenting. Det var egentligen därför vi åkte iväg, för att Nicklas skulle få lite lugn och ro och inte göra någonting då det varit mycket på jobbet det senaste.
Han behövde en semster vecka!
 
Vi åkte iväg med flyget kl 21.30 svensk tid, jag hade jätteproblem att sova på flyget. Tror att jag sov kanske 15 min på alla 10-11 timmarna. Men jag kollade filmerna som visades, löste korsord och höll mig sysselsatt. 
Men man blir ju stel i benen och trött i rumpan, haha.
Vi landade mitt på dagen i Thailand, trodde att jag skulle vara jättetrött, men det var ju så mycket nytt att ta in. Trafiken (vänster trafik), dofterna, värmen och solen!
Vi checkade in på hotellet som var jättefint verkligen, så nöjd! Kunde inte blivit bättre. Det låg precis vid havet och med 5 olika pooler, både för vuxna och för barn.
Vi hade "pool-acces" från vårat rum, så vi hade en "altan" med egna solstolar och sen kunde vi gå direkt ner i poolen. Jätteskönt att slippa gå runt och hitta solstolar. För det var fullt varje dag, så det hade inte gått.
 
De gångerna som vi var i en annan pool så la vi våra handukar på marken bara, eftersom att det inte fanns lediga stolar. 
Vi var med på vattengympa, haha! Vi och alla tanter, men det var roligare än vad jag trodde. Instruktören var norsk och hade en jättehärlig energi!
 
Men de första dagarna så gjorde vi som sagt ingenting, låg i solen, var i poolen och gick längst med stranden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är hotell restaurangen där vi åt alla våra mål.
Jättefin utsikt över havet med solnedgång på kvällarna
 
/Sandra
#1 / / Melina:

Vad fint det ser ut! :)
Vad hette hotellet och vart var ni? :)

/Melina :)

Svar: Det var jättefint! Kalas bra för både oss och barnfamiljer :)Hotellet hette "Sunwing" och låg på "Bangtao Beach", så hela hotellets namn blev "Sunwing Bangtao beach hotel"
Sandra