Lördag

Hej på er och glad helg!
 
Idag är handen helt funktionell igen, haha. Men dock så känner jag av i ryggen och nacken nu. Är stel och det gör ont att "nicka" med huvudet. Förhoppningsvis så försvinner det också snart!
Jag ska åka iväg till stallet nu för Kick off med tävlingsgruppen och imorgon så har vi US-möte, ett himla åkande fram och tillbaka för min del. 
Jag har bakat chockladmuffins att bjuda på, det är ju tradition att bjuda på tårta när man har åkt av, men eftersom att jag inte gillar tårta så fick det bli muffins!
 
Jag längtar redan nu tillbaka upp på hästryggen, så antagligen så är jag med på lektionen på Tisdag, beroende på hur min rygg och huvud mår. Dock så ska vi hoppa, vilket jag inte ser jättemycket fram emot. Men jag kommer ju ha Salsa i så fall och jag kommer INTE att hoppa högt eller särskilt avancerat för min del. 
 
Ni får ha en trevlig Lördag eftermiddag och kväll! Det ska i alla fall jag ha
 
/Sandra
Publicerat i Sandra
#1 / / Victoria:

Hej! Jag är ny här i bloggvärlden.. Så om du vill får du gärna kika in på min blogg och kommentera vad du tycker & vad jag kan förbättra:)