Hästsko

Jag sitter och planerar in en tatuering. Jag är SÅ sugen, trots att jag aldrig har gjort en innan.
Men nu är jag säker på motiv, och nästan 100 på placering. Men jag tänkte gå till en studio och fråga och även höra lite med Nicklas vad han tycker.
Jag vill ha en hästsko i nacken. Där går den att dölja och det är inte en jättestor tatuering, så jag tror att det blir bra som första tatuering.
Dock så är jag lite osäker eftersom att jag har ett rött födelsemärke i nacken. Ett så kallat "storkbett".
Jag vet inte om det kanske förstör lite. Det är därför jag vill kolla lite vad proffsen tycker, så att jag kanske kan komma på någon annanstans jag vill ha den.
Men jag vill ha en som en realistik hästsko, ingen "tecknad". 
 
Hittade en bild på google (eller ja, hittade många). 
 
Ta bort den lilla. Enkel och fin liksom.
 
Vad tror ni?
 
/Sandra
Publicerat i Sandra
#1 / / Cim:

Snyggt :)
Den hade varit grymt snygg som "dottwork" tatuering :)
Kolla in http://www.edskroppskonst.se/
Eddie och Caja är grymt duktiga. Caja har gjort min stora på ryggen och fixat till min på foten. Eddie har gjort min katt på handleden och dom flesta av mina piercingar :)

#2 / / céline:

jag tror det skulle bli skitsnyggt!! :D

#3 / / sandija-döv-adopterad-fotografi:

Det kommer bli snyggt! ;D