Grattis Sverige

Grattis i efterskott, Sverige!
Alltså. Nationaldagen är inget som jag firar speciellt. Igår hade jag min första RIKTIGA lediga dag på vääääldigt länge. Inget stall, inget Liseberg. Inga planer över huvudtaget! Självklart så regnade det och jag hade huvudvärk!
Men jag sov till efter 11. Nicklas var världens gulligaste och gick och köpte en massa frukost. Så jag gjorde panncakes och drack apelsinjuice!
Sen så gjorde jag inget mer. Det var så skönt, fastän jag blir fruktansvärt rastlös och känner att jag borde göra något. Någonting som jag vanligtvis inte hinner, men jag kom inte på något. 
Så det blev film efter film och pizza!
 
Idag är jag ledig från Liseberg, men jag har stalltjänst med Emmely. Så det var att ta sju-bussen till stallet och är fortfarande kvar där. Väntar på att lektionerna ska ta slut så att vi kan släppa ut hästarna, sen får jag åka hem!
Funderar på att åka lite på Liseberg, får se om Nicklas är på! Tänker lite att eftersom att det är en j*vla massa folk som ska titta på Håkan, så kanske det inte är så mycket folk på Liseberg.
 
Jag och Emmely tvättade Salsa förut. Det tror jag hon behövde! Eftersom att hon får eksem av flugor/knott/mygg på sommaren (illa eksem) så är det viktigt att vi tar hand om det!
Hon tyckte väl inte att det var jättekul, men hon var inte helknäpp heller, vilket jag trodde att hon skulle vara.
Hon är så snygg hästen. Fin Fin!
 
Kolla videon på Instagram @Snatransson
 
Nu håller jag mest tummarna att hon inte har rullat sig medans hon torkar. 
 
Ha det gott!
/Sandra
Publicerat i Sandra