Shopping

Jag var inne en snabbis på Eurohorse mässan. (Jag hade en biljett till att se showen också, men jag hann inte det tyvärr och var själv. Inte lika roligt)
Letade efter ett par okej handskar, strumpor och sporrar.
Hittade tillslut ett ställe där man kunde ta 6 st för 100;- Så där plockade jag på mig.
Hittade ett par okej handskar. Jag gillar inte ridhandskar egentligen, enligt mig så är alla jag provar för tjocka. 
Jag har ett par som är tunna och bra, men dom är så jävla äckliga nu, haha!
 
 
Sen åt jag lunch med pappa, så han fick nyckel till våran lägenhet så att han kan komma och ta hand om katterna när vi är borta i Thailand!
Efter jag lunchat så tog jag mig en tur till Nordstan och köpte mig lite inför resan.
Jag köpte mig en bikini på Lindex, men när jag kom hem så kände jag att nej, den passar inte på mig!
Så jag åkte tillbaka och lämnade tillbaka den, haha. Jag köpte mig en annan på Cubus istället.
Tänkte först köpa svart, men sen så tänkte jag att jag kanske inte ser så blev ut om jag köper en ljus bikini, haha.
Jag gillar den. Den är skön!
 
kjol på rea från H&M och klänningen från Lindex.
Tänkte ha klänningen på stranden och bikini under, eller så.
 
Bikini från Cubus, solglasögon från H&M, Hawaiian Tropic solskydd och nagellack från Kicks.
Jag hamnar alltid på kicks varje gång jag går till nordstan. Typiskt!
 
/Sandra
Publicerat i Sandra
#1 / / Petronella:

Super fin blogg! Kika gärna in på vår blogg och släng in en kommentar. petronellaellen.devote.se :)

#2 / / Petra Z:

Åh vad mycket fint! :))