Semester road-trip!

Hej!
Jag har semester. Så. Skönt!
Dock så har jag inte gjort någonting speciellt ännu, känner att jag inte riktigt har velat göra något. Bara sitta i slapparkläder och kolla serier.
Men imorgon så ska jag och Nicklas iväg. Dock på två helt olika resor!
Han åker iväg till Bålsta först, och sedan vidare upp mot Kiruna för att gå Fjällräven Classic. Det är 11 mil i fjällen som de ska vandra, sova i tält o.s.v. Ingenting för mig, haha!
Men han kommer vara borta läänge...den 19e kommer han tillbaka hem igen!
 
 
Jag däremot ska åka till Nora med min mamma och systrar. Där ska vi sova hos mormor och sedan ska vi åka till Norrköping och gå på ----håll i er---- Harry Potter the exhibition.

This is a big deal for me! Ni som känner mig vet hur mycket jag gillar Harry Potter filmerna!
Så när jag fick veta att denna utställningen skulle komma till Sverige blev jag överlycklig! Klart att jag måste gå på det!
Det ska bli spännande!
Puss å Kram 
/Sandra
Publicerat i Sandra