Harry Potter the exhibition i Norrköping

Hej!

Nu är jag tillbaka i min vardagsrutin igen. Stallet har börjat och vilan från Liseberg är också över.
Ska jobba mitt första pass ikväll, men nu börjar det bli mindre och mindre. 
Har jag sökt annat jobb? Nej, som vanligt så har det försvunnit i Lisebergs-jobbet, och förväntningarna till flytten. Nu är det faktiskt bara 17 dagar kvar!! Helt sjukt!
 
I alla fall så var jag, mamma och mina systrar och tog en tur till Norrköping för att gå på Harry Potter utställningen som de har där över sommaren!
Jag tyckte att det var en jättebra utställning, och jag blev som ett litet barn och det kliade i fingrarna för att jag ville röra ALLT!
Dock tyckte jag att informationen som stod på sakerna var sådant som man redan visste (om man nu gillar Harry Potter så mycket som jag gör.) 
Men det var absolut värt resan och pengarna! Nästa grej för mig blir nog muséeumet i London, på själva inspelningsplatsen!
När jag har gått där så kan jag dö lycklig, haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Var ju tvungen att köpa mig suvenirer! Så en mössa, tröja och en halsduk.
Köpte även en slips och en mugg!
Dyrt som satan var det, men det får det vara värt. Var nära på att köpa mig en trollstav också (jättefina var dem!)
Men det får bli en annan gång.
 
/Sandra
Publicerat i Sandra