Senaste dagarna

Hej!
Jag ska strax iväg för att äta middag med mina päron. Men jag har tid över så jag tänkte väl att jag skriver lite.
I söndag (Ja, nästan en vecka sedan..)så hade jag fullt upp. Först var det upp och iväg till ridskolan där vi (US-sektionen) skulle ha Lingondressyr, typ dressyrtävling, fast det inte är en tävling. Utan för de som vill testa på hur det är att vara på tävling, fast alla får diplom och en rosett. Det regnade ganska mycket, så framridningen och så blev inte alls som vi ville först, men vi löste det på ett ganska smidigt sätt. Det var väldigt lyckat!
Alla barnen verkade glada och spända, det var riktigt roligt, så det får vi göra om nästa år!
 
Findus blir ompysslad efter dagen.
Sen när det var färdigt i stallet så blev jag hämtad av min familj, och vi åkte vidare till Göteborg och Liseberg.
Vi hade ju inte tur med vädret...Det regnade hela dagen i stortsätt. Vid 18 tiden så la det av. Men jag var förberedd med regnbyxor och regnjacka. 
 
 
Kissemiss <3
 
Ja, nu måste jag iväg! 
Puss på er! 
 
 
/Sandra
Publicerat i Sandra