Ny mobil, gamla bilder

Hej på er!
Nu har min nya mobil äntligen kommit. Köpte mig en Xperia S, inte en av de nyaste. Men hittills så är jag väldigt nöjd med det. Köpte mig även ett skal från Skinz.se, så att risken att jag repar den om/när jag tappar den är mindre. Jag drämde min förra i golvet X antal gånger kan jag säga. 
 
Senaste dagarna har jag inte gjort någonting (förutom att hämtat mobilen). Jag har bara varit, vilket är skönt. 
Idag så ska jag jobba, men först så ska jag göra kokosbollar som jag ska ha med till ridskolan på Söndag. Då det ska vara Lingondressyr och jag ville ta med något som man kan sälja i caféet. 
Imorgon jobbar jag också. Söndag ska jag som sagt vara i stallet och sen så blir jag nog hämtad av pappa med familj då vi åker till Liseberg och åker karuseller tills vi spyr. Nej då, hehe.
 
Här kommer lite bilder från min förra mobil.
 
 2 år sedan (my god!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
mer bilder kommer ...
Publicerat i Bilder