Julklappshandling

Så, nu är några julklappar klara. Skönt!
Jag gillar inte att gå på stan när det är mycket folk, så julruschen är nog den absolut värsta tiden på året att vara i stan på. Så jag tänkte att jag försöker att ha allting klart så tidigt som möjligt. Jag blir liksom irriterad när det är så mycket folk ute som det kan vara vid jul. 
Jag gick ut vid 13 tiden, och vid 15 tiden åkte jag hem igen för att det var för mycket folk.
Tänkte att jag får se om jag kan ge mig på det igen i nästa vecka, fast tidigare. Riktigt tidigt, precis när de öppnar.
 
 
Köpte detta till mig själv också, medans jag ändåså var igång.
 
 
 
Det är typiskt att sminkningen ser bättre ut och mer i verkligheten än på bild. Men just denna är jag väldigt nöjd med i alla fall. Känns som om jag går frammåt med att lära mig att lägga en bra makeup på mig själv, vilket är skönt. I Julklapp så önskar jag mig bland annat en makeup-kurs på modellab, eller Makeup store.
 
/Sandra
Publicerat i Sandra