Senaste

Bloggen får väldigt mycket stryk nu när jag jobbar. Jag hinner inte med så mycket mer än att jobba och träffa Nicklas, vi tar ju den tid som vi har tillsammans. Det blir ofta tyvärr så att han går på morgonen när jag sover och jag kommer hem när han sover om kvällen/natten. Vilket är väldigt synd!
Imorgon fyller han år, min älskling. Tyvärr så är jag i stallet hela dagen och kommer hem vid 22, vi får fira lite då. 
Sen jobbar vi ju fram till Fredag, då åker vi till Ellös och firar (både Nicklas och midsommar) med familjen.
 
1. Förra Söndagen så var mamma, Linda och Miranda här och vi gick på Liseberg allesammans. Det var väldigt roligt och jag längtar till senare i sommar då pappa också kan vara med. Mamma åker typ ingenting, men pappa kan åka mer. 
Jag uppskattar tiden som jag har med familjen mer nu när jag har flyttat hemmifrån och inte ser dem lika ofta. Det är verkligen jätteskönt och höra vad som händer och hur de mår.
 
Jag och Linda
 
Jag och Mirre gjorde ansiktmålningar. Älskar doften av färgen!
 
Nästa gång tror jag att jag provar lite krummelurer istället. Eller kanske en tiger?
 
2. Igår så var det min första Kaninfest (Vi som jobbar på Liseberg samlas på Trägårn och festar typ...). Började med förfest hos en tjej som heter Emma, mycket folk i en liten etta. Men det var trevligt. Vid 00 så drog vi oss bort mot Trägårn, vid 2 så åkte jag hem. Kände att det räckte för mig, då jag inte gillar när det är såååå mycket folk på ett och samma ställe. Speciellt inte när man inte ser eller hör annat än hög musik och fulla människor. 
Mår som jag förtjänar, men nu har jag varit på en kaninfest. Och det är nog inget för mig, i alla fall inte om man ska ut efter. Jag håller mig gärna på ett och samma ställe så jag vet vart alla är.
 
 
 
 
 
 
 
3. Idag så kämpade jag mig iväg till Nordstan (det var väldigt svårt till att börja med, men gick bättre efter någon timme) för att möta upp underbaraste Lina. Som jag har saknat henne!
Vi har inte kunnat ses då vi båda har jobbat en hel del det senaste. Det var skönt att catch up lite om allt möjligt. Lina, du är guld värd! <3 
 Jag handlade även lite hemlisar till Nicklas + tröja och en billig jacka (var på rea) och nagellack som var på rea.
 
 
 
/Sandra
Publicerat i Sandra