Egypten, here I come!

Nu, mina kära vänner, så åker jag och Nicklas iväg till Egypten!
Jag ställer in detta till ett tidinställt inlägg. Så jag sitter och väntar på flyget på landvetter!
 
Så som jag känner just nu, kvällen innan jag ska flyga, är lite blandat.
Jag är superglad över att få komma utomlands, men jag är jättenervös över flyget. Har bara flugit 2 gånger i mitt liv, och visst det har gått bra båda gångerna, men det som jag minns mest är att jag hade väldigt ont i öronen.
De som känner mig sen länge vet att jag alltid har haft problem med öronen, speciellt när jag var liten.
Jag är väldigt känslig för att ha lock i öronen, jag gillar det inte alls! Jätteäcklig känsla!
Men hoppas på att det går bra. Ska ta med en Harry Potter bok och vi har både kortspel och yatsy med oss.
 
Väl nere i Egypten så kommer jag antagligen att stänga av min mobil. Jag vill bara vara med Nicklas och njuta. Inte kolla facebook, inte kolla instagram, inte kolla efter sms hela tiden. Jag är beroende av min mobil och av att kolla internet. Vilket är ganska hemskt egentligen.
Men nu ska jag verkligen bara vara, jag tror att det är jättenyttigt.
Så kan jag berätta allt om resan sen när jag kommer tillbaka.
 
Vi landar igen nästa vecka (Måndag 4e) kl ca 20:00, och är antagligen hemma runt 21:30.
Tills imorgon så har vi bokat en taxi som är här vid oss kl 05:00, då åker vi till landvetter. Det blir bra!
Hoppas bara att det är en bra taxichaufför. Sist jag åkte taxi, så var det någon helt galen som körde i kanske 120 på en 90 väg. Trodde jag skulle dö.
 
Lina och Daniel kommer vara här under veckan och passa lägenhet och missarna. 
Jag kommer sakna mina missar, hoppas att de kommer bli glada så när vi kommer hem igen. Ska bli spännande om man kan se på dem att de blir glada!
 
Jag hoppas att era veckor blir toppen! Så skriver jag sen när jag kommer hem igen.
Puss o Kram!
Publicerat i Sandra