2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Åkte med Lina till Amsterdam och EMA's 2013!

Hur har ditt 2013 varit?

Det har varit ett superbra år! Haft världens bästa jobb på Liseberg under sommaren och lärt känna massor av nya personer!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Har tyvärr inget speciellt datum så, men det finns många minnen som jag inte kommer att glömma.

Vad är din största framgång 2013?

Jobbet på Liseberg

Bästa köpet?

Nja, vet inte riktigt alltså. Inget speciellt.

Vad spenderade du mest pengar på?

Lägger väl mest pengar på smink + tillbehöver. Det dyraste jag köpte under året var en hotell+spa upplevelse för mig och Nicklas.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Självklart, Nicklas gör mig glad hela tiden!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Oj, finns många låtar detta året, haha! Men can't stop och wreckingball med Miley Cyrus ligger väl i topp.

Vem har du umgåtts med mest?

Nicklas

Vart reste du under 2013?

Egypten, Paris och Amsterdam

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Mer jobb och pengar!

Vad gjorde du på din födelsedag?

Oj, det minns jag faktiskt inte. Pinsamt! Hoppas inte att det var något speciellt, haha

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Näe, mer pengar så att jag hade kunnat betala mer kanske.

De bästa nya människorna du träffade?

Alla grymma kollegor på Liseberg, SÅKLART!

/Sandra

 

Publicerat i Sandra