Snyggaste aktriserna, enligt mig

Jag körde ju mina kändis crushar, så jag kan ju lika gärna dra de tjejer som jag tycker är snyggast inom film också, haha!
 
Emma Watson
Jag är så avis på den här kvinnan. Hon är snygg jämt! Hon kan ha världens konstigaste kläder på sig och verkligen bära upp dem med stil och få det till mode. Byta utseende? Ja tack!
 
Vid en premiär
 
Som Hermione Granger
 
Och som modell
 
Emma Stone
Henne fann jag först och främst som väldigt rolig (vilket hon är fortfarande), men hon är ju väldigt snygg också måste jag ju säga. Vilken hit! Rolig och snygg, haha.
 
 
 
Jennifer Lawrence
Jag beundrar denna tjejen så stort. 22 år gammal och har en Oskar, bra jobbat!
Hon är väldigt rolig, med en jätterolig humor och verkar ha huvudet på skaft och vet vad hon pratar om. 
Hon är en jättebra skådespelare och sjunger också, vad jag har hört i alla fall. Hade ju inte sagt nej till att träffa henne, hehe.
Sjuuukt vackert hår har hon också.
 
 
 
Mila Kunis
Fina ögon. Fint hår, och det känns som att hon bara är. Hon behöver inte göra så mycket för att vara snygg, hon bara är.
 
 
 
Kristen Stewart
Ännu en som bara är. Älskar hennes hår! Ska spara och få samma hår, hehe.
Hon är sjukt snygg som vampyr i sista Twiligth-filmen, bara så att ni vet!
 
 
 
/Sandra
Publicerat i Sandra