Häktisk vecka

Halloj!
Denna veckan har jag fullt upp! Vet inte hur mycket jag kommer hinna blogga, men jag gör så gott jag kan i alla fall.
Så här kommer min "höstlovs vecka" se ut:
Måndag: Har en av systrarna hos mig just nu, på Måndags morgonen så kommer även Laban (vovven jag passar), så ska passa honom och till eftermiddagen/kvällen så kommer min andra syster, så ska de sova över hos mig. Det blir mysigt!
Tisdag: Ska vara i stallet nästan hela dagen. 
Onsdag: Åker och hälsar på en kompis som går samma kurs som mig. Det ska bli kul att få träffa hennes hästar och antagligen få sig en ridtur, hoppas på fint väder! 
Torsdag: Ska träffa en annan vän som jag inte har träffat på jättelänge! Vi var bästisar när jag var liten och bodde i Göteborg, ska bli kul att ta igen tid som vi inte har träffats.
Fredag: Kommer antagligen vara i stallet på dagen och en bit in på eftermiddagen. Till kvällen så kommer Nicklas familj och hälsar på över helgen.
Lördag och Söndag: Besök av Nicklas familj.
 
Sen är det nästan tomt i schemat igen.
 
/Sandra
Publicerat i Sandra
#1 / / Lina:

Härligt!! Och snart måste vi ses!

//Din Lina