30 Oktober kväll

 
Haft en dag i stallet. Riktigt mysigt, men fy så kallt! Dum som jag är så underskattade jag kylan och tog inte på mig tillräkligt med kläder. Men fick låna Anna-Karins termobyxor som tur var, annars hade jag väl varit en riktig isbit!
Men det var ju inga ridlektioner då det är höstlovsvecka, så det är bara aktiviter som man kan gå på. Jag fick hjälpa min ridlärare som hade Unghästclinic.
VI har ju en liten häst som är 4 år och på inskolning på ridskolan, och henne fick jag sitta på och demonstrera lite så där att takten är viktigast och mycket raka spår.
Det var vingligt och inte alls vad jag är van vid, men det var roligt!
Sen missade jag bussen påväg hem, så fick sitta ute i kylan och vänta en 30 min. Kallt var det!
 
 
Imorgon ska jag åka och hälsa på en kompis som går samma kurs som jag. Förhoppningsvis så har vi tur med vädret så vi kan ta en ridpromenad, då hon har egna hästar.
 
/Sandra
Publicerat i Sandra
#1 / / Maria Oja - Makeup Artist:

Hej Sandra! Ursäkta mitt sena svar! Mina ögonfransar är inte heller långa, men tack vare min favorit mascara så blir dom de - Fiberwig heter den. Prova den! Den är lite saftig i priset med så värd sitt pris och man kan "bygga" fina långa fransar utan klumpar :)