Fransar och Bryn

Gjorde en liten kik hos Salong Aqua i Stenungsund (bästa salongen!) och bestämde mig för att noppra bryn och färga bryn och fransar. Jätteläskigt!
Har tänkt detta i flera år nu, men aldrig vågat. Nu tog jag mod till mig och gjorde det.
Brynen är fortfarande lite för mörka, men det försvinner om några dagar. Då blir de lite ljusare. Just nu så sitter det färg på huden också. Så just nu så ser jag inte klok ut ibland, haha!
Fransarna är svarta, jätteskönt! Kommer fortfarande sminka mig, men kommer inte att känna samma press som jag har varje morgon!
På bilderna så har jag inget smink alls! Helt sminklös!
/Sandra
Publicerat i Allmänt
#1 / / Carro - en emo/scene bloggerska:

Hoppas du haft en awesome dag :)

Du missar väl inte Veckans Blogg i min bloggis? Kramisar Carro

#2 / / MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Hhe okej :P vad gör du? :)

#3 / / MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Nu är dagens läsare utsedd. Kika in och se om det blev du! :D <3

#4 / / Patricia♡:

sv: Tack tack:)

#5 / / sandra:

Oj, nej det kan jag förstå att ni inte gör. Varifrån pendlar ni då?

Jag har tyvärr inte en enda kontakt om jag ska vara ärlig. det är riktigt svårt att få en lägenhet här och ifall ni vill ha en snabbt bör ni leta i mölndal, kortedala, bergsjön eller långt ute på hisingen typ i biskopsgården.

#6 / / louise:

Allt bra? :)

#7 / / sandra:

Jaha okje, det var ju en bit att åka!

Nej, tyvärr men om jag hör något kan jag hojta till!