Horrible dream!

God morgon!
 
Dock så blev morgonen inte en så himla bekväm morgon för min del. Drömde en sådan himla hemsk dröm!
Nicklas var iväg till tandläkaren nu på morgonen, så jag låg och drömde min hemska dröm alldeles själv. 
 
Drömde i alla fall att vi hade låtit någon tjej bo hä med oss ett tag, men allt eftersom att tiden gick så blev Nicklas och hon allt mer tillsammans (alltså tillsammans tillsammans). Det var precis som att hon förhäxade Nicklas. För så fort hon var en ganska bra bit ifrån henne, så blev Nicklas helt som vanligt igen. Men ja, till slut så fick jag nog och blev så jävla arg och ledsen, för det visade sig att när de trodde att jag sov så snackade de skit om mig. Och Nicklas hade gett henne mitt halsband (som är ett hjärta som det står Nicklas i). Så slutade med att jag löpte amo och slog sönder fönstrerna, skrek på Nicklas, grät i mängder och slogs med tjejen. 
Då vaknade jag för Nicklas kom in genom dörren efter tandläkaren, usch vad hemskt det var! Jag vet ju att Nicklas aldrig skulle göra så påriktigt! Men det var ju så verkligt, eftersom att miljön om mig var exakt den samma som påriktigt. 
 
Alridg drömma så igen, Tack!!
 

 
 
/Sandra
Publicerat i Allmänt
#1 / / emelie:

fin blogg:)

Svar: Tack! :D
Sandra