Förkyld!

Usch!
Är riktigt förkyld! Fast inte tillräckligt för att vara hemma istället för att jobba. Ni vet hur det är! 
Min hosta har i alla fall lagt sig aningen, nu är det mest att jag har ont och är tät i näsan. Och låter sjuk, haha.
Hoppas inte alla kunderna blir helt förskräckta, men det tror jag inte. Imorgon ska jag egentligen jobba i grillen, men jag tror att någon annan får ta det, vill inte vara vid maten som kunderna ska äta. Får inte det heller säger chefen, haha!
 
Nu har jag i alla fall förberett en massa inför kursen som jag ska gå nu i höst (hästkunskap). Hittade en på blocket som har en av böckerna jag ska ha. Och har mailat ridsport.se för att se om jag kan köpa en annan bok av dem, för det är den jag har problem med att skaffa. Den sista finns att köpa på apoteket, så ska göra det.
 
Hoppas även att få börja rida lite nu i veckorna, för nu ska hästarna på Stora höga ridklubb sättas igång till höstens termin. Har inte rört en häst på hela sommaren (nej inte riktigt hela sommaren, men från mitten av Juni), känns ganska sorgligt och jag har en stor längtan att få komma upp på hästryggen igen. Och nu ska jag plugga plugga plugga och öva öva öva på allt med hästkunskapen.
 
/Sandra
Publicerat i Allmänt